قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

سفید - قرمز

{مطلب این پست حذف شد!!}

 

 

ممنون از آتوسا جون با متن های قشنگش... 

LOVE...LIFE...DEAD

آدامس نامرد

فکر کردین با این همه آزار و اذیت و نیش و کنایه من از قدرتم چیزی کم میشه؟؟

نه داداچ من پا برجام مثه دماوندم!!

راستی باید از نازنین جون با نظرات خوشگلش تشکر کنم...خیلی منو شرمنده می کنه..

حتما بهش سری بزنید وبلاگ>.:با تمام وجود دوستم بدار:.<

هرچی فکرشو می کنم نمی فهمم من چرا بین اعتیاد به سیگار و آدامس؛دومی رو انتخاب کردم.

الان که فکر می کنم می بینم سیگار هم راحت تره هم رمانتیک تر هم دلمو خنک کن تر!

فقط دم و بازدمه میتونی توی دم آه بکشی و توی بازدم همه ی وجودتو بالا بیاری تو دود...

از پشت دود همه چی محوه؛میدونی؟...

همه چی سفیده؛ عین مه می مونه؛میدونی؟

فقط یه عیب داره اونم اینه که بدجوری بی جنبه اس!یعنی هنوز درد و غمت رو شروع نکردی؛اون تموم شده.البته تقصیریم نداره؛زمینیه یه جورایی!

دیشب همون جوری که سقفو نگا می کردم و با آدامسم تق تق می کردم خوابم برد.ازون شبا بود میدونی؟

خونه خودمون نبودم...خونه مامانجونم شب موندم...پیش خاله دومی ام و خاله کوچیکم که فقط چند سال از من بزرگتره و خیلی با هم خوبیم...البته زن داییم هم پایین با دایی بود.

خلاصه!! ازون شب آدامسیا بود که آخرش از فَک درد و فِک درد خوابم می بره. ما هم خودمونو دس انداختیما!

حرف نمیزنیم اما از فک درد می میریم...

فِک نمی کنیم اما از فِک درد می میریم...چی بگم...

صبح چشامو که باز کردم هرچی جویدم دیدم آدامسه نیست...

کجا بود؟ خوب معلومه توی موهام!...

نامردی نکرده بود و آدامس وار؛حالی به موهام داده بود!...منم نامردیم کم نیومد و قیچی رو برداشتمو هرجا آدامسی بود چیدم...ماشالا ۱ جا و ۲ جا هم نبود که...

نامرتب؛بدون نظم؛کوتاه؛بلند؛زیگزاگی...

درستش همینه...؛

مو باید با مغز همخونی داشته باشه! واسه همین مردا همیشه موهاشون کوتاهه دیگه نمی دونستی؟؟؟!!!

الان کله ام شده عین درخت بعضی شاخه هاش تا روی کمرم؛بعضی شاخه هاش تا روی گردنم...فکرم هم هی از این شاخه به اون شاخه می چره!

آدامسا خیلی با جنبه ان؛میدونستی؟تا دلت خنک نشده تموم نمی شن . همین جوری هستن تا تو تموم شی و خنک شی...یه جورایی زمینی نیستن دیگه.خوبن ... دوس دارمشون...!!

.

.

.

.

.

فعلا!!

راستی من صبح ساعت ۸ تا ۳ روز دیگه میرم حال و صفا البته با خونواده...