قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

تولدم مبارک!!

Happy birthday to me 

Happy birthday to me 

Happy birthday to me 

 Happy birthday to me 

 

 

سلام دوستان... 

بازم شادی و بوسه گلای یاس و میخک میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک...!!! 

فردا روز 25 خرداد روز جهانی گل و گیاه رو به خودم و شماها تبریک میگم... 

و از همه دوستام معذرت خواهی میکنم بابت کافی شاپی که از دست دادن امروز و قول میدم بعد از اینکه از سفر برگشتم ببرمتون حتما... 

روز مادر!!

روز مادر و زن رو به همه مادرا و خانم ها ی الان و آینده تبریک میگم...!!! 

مامانجونم روزت مبارک...قربونت برم!! 

 

 

 mom is such 

a special word 

the loveliest 

I've ever heard 

a toast to you 

Above all the rest 

mom, you're so special 

you are simply 

the best 

 

 

 خدا خدا خدایا 

اگر به کام من 

جهان مگردانی 

جهان بسوزانم... 

اگر خدا خدایا 

مرا بگریانی 

من آسمانت را 

ز غم بگریانم... 

... 

سلام دوستان... 

امروز خیلی حالم خوبه!! 

شکر خدا 

وای این شعری که چند بیتیش رو نوشتم...باعث دیوانگی همسایه شده!! 

چون من هر لحظه در حال خوندنش هستم و احتمالا گوشش پکید از فشار پنبه!! 

ولی چه میشه کرد با حرف دل...؟!