قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

قشنگترین اشتباه

عاشق سیب و رنگ آبیم

تولد تولد تولدم مبارک!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام  

سلام سلام بچه ها چه طوره حال شما؟؟؟؟ 

منم خوبم بد نیستم...یک هفته ای میشه که تمرینام رو شروع کردم و شبا تا ۱۲ باشگاهم...راه رفتنم یادم رفته و انقدر بدن درد دارم که نگید...با ماشین تا دم پاساژ اومدم با آسانسور تا تا دمه کافی نت اومدم و بقیه راه رو تا پای سیستم با جون کندن راه رفتم 

.... 

این یه عکس برای مقدمه...  

.

 

بله دیگه ...درست حدسیدین... 

تولدم مبارک......................!!!!!!!!!! 

اولین ساعات ۲۵ خرداد یه سالی من اومدم توی این دنیا...از نوع لعنتیش....از همون اول هم اومدن من با کلی مشکلات برای خودم و بقیه همراه بود...من داشتم می مردم...و وقتی منو به دنیا اوردن سیاه و کبود شده بودم...و ای کاش هیچ وقت به دنیا نمی اومدم...جاتون خالی توی این درب و داغونی های شهر دیروز با دوستم رفتیم کافی شاپ همیشگی. توی این ۲روز من کلی کادوهای رنگارنگ مثل تک تک آدم های دورم گرفتم...و مثل همیشه از هیچ کدوم خوشم نیومد... 

خوب زندگیه دیگه کاریش نمیشه کرد... 

من باید برم داره دیرم میشه... 

راستی مرسی از همتووووووووووووووووووون با نظراتوووووووووون